• 19-05-2021, 10:13:32
    #19
    eth tabanlı tokenların aktarım masrafları ile baş edemezsiniz.

    farklı ağlarda daha uygun transfer ücretleri var.
  • 20-05-2021, 01:21:27
    #20
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, herkese iyi forumlar gerçekten çok ciddi bir yatırıcım ile bir tanıdık vasıtasıyla görüşme imkanı sağladık kendisinin bir kripto para oluşturup borsaya sokmak istediğini bunun için gerekli maddi kaynağı ve alt yapı için sponsorluğu sağlayabileceğini açık ve net bir şekilde belirtti. Şimdi sormak istediğim bazı sorular var şöyle ki ;
    - Kendi blockchain sisteminizi oluşturmak için neler gereklidir
    - Forumda daha önce bununla ciddi ve kurumsal anlamda çalışmış kişiler var mı ?
    - Gerekli olan materyal ya da ihtiyaçlar nelerdir
    - Resmi ve kurumsal olarak yapılacak bir iş olduğu için gereklilikleri nedir ?
    - Ya da internet üzerinden kendi alt coinini oluştur tipi aracılıklarla BTC - ETH -XRP gibi blockchainleri kullanarak bir token oluşturulup bunun satışı yapıabilir mi ?

    Konu hakkında ciddi bir düşünce ve ciddi bir nakdi destek var konu hakkında gerek bilgi sahibi ve gerek yazılım konusunda profesyonel kimler ile iletişime geçebiliriz

    Bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmasını rica ederim, teşekkür ederim
    Maddi kaynak çok büyük sıkıntı değil önemli olan işin yazılım kısmı ve kalitesi, işin marketingi ve nerede reklam yapacağın. Google reklamı tarzı işlerle kripto para işleri yürümüyor maalesef. Ben 2017 den beri bu alanda marketing üzerinde çalışıyorum. Çoğu projeye çok düşük harcamalarla milyon dolarlar toplattık ama işin yazılım kısmı eksik ise ve kaliteli bir projeniz yoksa işiniz zor. Hadi coin çıkartalım parayı basıp borsaya girelim(ki binance gibi borsalar milyon dolarlar verseniz bile projeniz kafalarına yatmadıysa sizi umursamazlar) ve zengin olalım demekle maalesef bu iş yürümüyor.
  • 20-05-2021, 01:25:37
    #21
    Herkes genelde şunu demiş zengin olmaya öyle kolay erişilmiyor vs. ya da işin hep olumsuzluklarını ve ya sektörün zorluğunu anlatmış, ben bilgi almak ve bu işin yazılımını kimin yaptığını öğrenmek için konu açtım ama her gelen burada kahvehane gibi istediğini dedi gitti ben mi yanlış yere konuyu açtım anlamadım ki... Ben bilgi almak istedim tamam yararlı şeyler topladım ama neden herkes hep olumsuz şeyler söylemiş onu çözemedim. Binance'a nasıl girerim demedim ki, Ben borsaya nasıl gireriz şartları nedir diye genel bir soru sordum yazılımı nedir diye değil, Yazılımı yapan kim var nasıl yapılır diye sordum ama kimse bunlara cevap vermemiş hep bildiklerini broşür bilgilerini anlatmış geçmişler yine de teşekkür ederim