Herkes genelde şunu demiş zengin olmaya öyle kolay erişilmiyor vs. ya da işin hep olumsuzluklarını ve ya sektörün zorluğunu anlatmış, ben bilgi almak ve bu işin yazılımını kimin yaptığını öğrenmek için konu açtım ama her gelen burada kahvehane gibi istediğini dedi gitti ben mi yanlış yere konuyu açtım anlamadım ki... Ben bilgi almak istedim tamam yararlı şeyler topladım ama neden herkes hep olumsuz şeyler söylemiş onu çözemedim. Binance'a nasıl girerim demedim ki, Ben borsaya nasıl gireriz şartları nedir diye genel bir soru sordum yazılımı nedir diye değil, Yazılımı yapan kim var nasıl yapılır diye sordum ama kimse bunlara cevap vermemiş hep bildiklerini broşür bilgilerini anlatmış geçmişler yine de teşekkür ederim