• 18-05-2021, 23:15:41
    #10
    bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çoğu altcoin ethereum tabanlı. Bitcoine karşı ethereumu özel kılan durumlardan biri de bu. Bir altyapılı kullanarak da alış satışı yapılan bir kripto para oluşturabilirsiniz. Ethereum tabanlı coinleri araştırabilirsiniz.
    hocam bunun resmiyet kazanması için ne gibi yollar izlenmeli yani borsa girişi alım/satım gücü ve işleyişi üretmek için yani arz-talep ile nasıl yönlendirmeler yapabiliriz
  • 18-05-2021, 23:20:24
    #11
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunun resmiyet kazanması için ne gibi yollar izlenmeli yani borsa girişi alım/satım gücü ve işleyişi üretmek için yani arz-talep ile nasıl yönlendirmeler yapabiliriz
    Hocam bir coini kimse öylesine alıp satmaz milyon tane coin var ama neden bazıları biliniyor ve borsalarda listeleniyor ? Ya fazlasıyla reklamı yapılması gerekiyor ya da projeleri olması gerekiyor. İnsanlara bir şeyleri vaat etmeniz gerekiyor örnek vermek gerekirse şurada ödeme yöntemi olarak kullanılacak, şu üniversitelerle geliştiriliyor vb vb.
    Oluşturulurken bunun akıllı sözleşmesi vb de var çok uzun işler. Bol bol reklamını yapıp çeşitli projeleri olması gerekiyor alım satımının yapılması için.
  • 18-05-2021, 23:27:52
    #12
    Day
    Üyeliği durduruldu
    BEP-20 ve ERC alt coin yapabilirsiniz. etheruem altyapısını kullanıp Token oluşturabilirsin. Testnet üzerinden gidebilirsin daha sonra bağımsız borsalara çıkar token alım satımına başlarsınız.
  • 19-05-2021, 00:53:29
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam, 2 Milyon dolara ancak belli başlı borsalara giriyorsun. Bi 2-3 milyon dolarda projene yatırıyorsun hedeflerini gerçekleştiriyorsun. 5 Milyon dolara binance hariç (binance list price 250 btc) ufak tefek borsalara girersin. Yatırdığınıda alırsın 3-4 aya kalmaz o bütçe ile.
    Zaten çoluk çocuk emlakcı galerici token çıkartıp listeleyemiyorsa da sebebi bu.
  • 19-05-2021, 00:56:20
    #14
    Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, 2 Milyon dolara ancak belli başlı borsalara giriyorsun. Bi 2-3 milyon dolarda projene yatırıyorsun hedeflerini gerçekleştiriyorsun. 5 Milyon dolara binance hariç (binance list price 250 btc) ufak tefek borsalara girersin. Yatırdığınıda alırsın 3-4 aya kalmaz o bütçe ile.
    Zaten çoluk çocuk emlakcı galerici token çıkartıp listeleyemiyorsa da sebebi bu.
    yorumun için teşekkür ederim ama daha net açıklamalar ve fiyatlar görüşmek için birini arıyorum, yanlış anlamayın sadece bende yorum yapıyorum klasik türk işi olmuş açıklamanız 2 kg domates 2 kg patates oldu sana yemek hesabı yiyincede karnın doyar ohh miss.. ben daha çok yazılım kısmında ki sorularıma cevap arıyorum bir anda tüm borsalara girme gibi bir düşüncesi yok yatırımcının ana hedef işi ve işleyişi oluşturabilmek
  • 19-05-2021, 01:06:59
    #15
    Yönetici onayı bekliyor
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumun için teşekkür ederim ama daha net açıklamalar ve fiyatlar görüşmek için birini arıyorum, yanlış anlamayın sadece bende yorum yapıyorum klasik türk işi olmuş açıklamanız 2 kg domates 2 kg patates oldu sana yemek hesabı yiyincede karnın doyar ohh miss.. ben daha çok yazılım kısmında ki sorularıma cevap arıyorum bir anda tüm borsalara girme gibi bir düşüncesi yok yatırımcının ana hedef işi ve işleyişi oluşturabilmek
    Peki, üşenmeyip yazacağım sizin için.

    Tavsiye ettiğim ağlar
    BSC
    ETH
    WAVES
    TRX

    bunlardan şuanlık en çok işe yarayacak olanı BSC ağıdır. Total arzınıza göre bir fee ücreti çıkar. 300-500 $ arası birşey.
    Yazılım kısmında verdiğiniz fee bsc için konuşuyorum, smart contract' ı kullanmak için ödüyor oluyorsunuz.
    Smart contract yazdınız. Total arzı belirlediniz. Tokeni yarattınız ve BSC cüzdanına çektiniz diyelim. Tokenlarınız cüzdanda duruyor. (Bu aşamayı maaşını ödeyip tuttuğunuz yazılımcınız anlatacaktır.)
    Daha açıklayıcı olalım 100.000.000 ''Domates'' tokeniniz cüzdanda.
    Şimdi ne yapacaksınız? Tabi ki bu tokena bir varoluş nedeni yaratacaksınız. Arafta süzülmeyecek öyle.
    Mesela ne olabilir? Hemen bir tane türetelim. Blockchain ağında kimlik doğrulama işlemlerinde kullanılacak. Mis gibi proje.
    Bitti mi? Tabi ki hayır. Devam..
    Lightpaper ve Whitepaper hazırlayacaksınız. Tokenınıza değer veriyorsanız ve lokum coin simit coin x coin gibi saçma bişey olmasını istemiyorsanız bu White ve lightpaper'ı yazan uzmanlardan parayla destek alacaksınız.
    Tabi birde Roadmap'iniz olacak. Hangi tarihlerde projenizin yani tokenin var oluş amacının adımlarını gerçekleştireceksiniz?
    202x yılının çeyreklerinde neler yapacaksınız?
    Bir ekip belirleyeceksiniz. Bu ekip sanayiden mehmet usta, hosting firması sahibi gibi olmayacak. Olmayacak ki paranız çöpe gitmesin.
    Sonra telegram grupları açacaksınız, reddite gireceksiniz, tokenomics yayınlayacaksınız, pancakeswap listelenmesi için ilgili yazılım adımlarını tamamlayacaksınız.
    Tüm bunları yaptınız ve arkanızda bir kitle mi oluşturdu? Bitti mi? Tabii ki hayır. Telegramdan soğuk cüzdandan coin satmakla bitmiyor bu iş. White ve lightpapera yazdığınız ve vaadettiğiniz şeylerin elle tutulur somut görüntülerini paylaşacaksınız.
    Manipülatif haberler yayınlatacak ve nerdeyse her trader'in baktığı alanlarda ufak ufak görünmeniz gerekecek.
    Tüm bunları yaptınız ya, hah işte sıra borsaya gelecek. Tüm bunları yaptığınız halde projeniz hayatta değilse, hala karşılığı olmayan sanal bir para üretmiş sayılıyorsunuz.
    E borsaya gireceksiniz. Borsa sizden belirli formlar doldurmanızı isteyecek ve yatırımlarınızı inceleyecek. Uygun görmezse 2 milyon dolar parayı ellerinin tersiyle itecekler. Çünkü, her çöp coin doge shiba safe kadar şanslı olmuyor, itibar meselesi..

    Neyse. Çok yatırımcı gördüm ben, milyon dolarları havada uçan, projeye başladıktan sonra arabamı satıcam, bir yerden para bekliyorum gelsin başlayalım diyen.

    Bol şans dilerim. İyi geceler.
  • 19-05-2021, 01:14:19
    #16
    Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki, üşenmeyip yazacağım sizin için.

    Tavsiye ettiğim ağlar
    BSC
    ETH
    WAVES
    TRX

    bunlardan şuanlık en çok işe yarayacak olanı BSC ağıdır. Total arzınıza göre bir fee ücreti çıkar. 300-500 $ arası birşey.
    Yazılım kısmında verdiğiniz fee bsc için konuşuyorum, smart contract' ı kullanmak için ödüyor oluyorsunuz.
    Smart contract yazdınız. Total arzı belirlediniz. Tokeni yarattınız ve BSC cüzdanına çektiniz diyelim. Tokenlarınız cüzdanda duruyor. (Bu aşamayı maaşını ödeyip tuttuğunuz yazılımcınız anlatacaktır.)
    Daha açıklayıcı olalım 100.000.000 ''Domates'' tokeniniz cüzdanda.
    Şimdi ne yapacaksınız? Tabi ki bu tokena bir varoluş nedeni yaratacaksınız. Arafta süzülmeyecek öyle.
    Mesela ne olabilir? Hemen bir tane türetelim. Blockchain ağında kimlik doğrulama işlemlerinde kullanılacak. Mis gibi proje.
    Bitti mi? Tabi ki hayır. Devam..
    Lightpaper ve Whitepaper hazırlayacaksınız. Tokenınıza değer veriyorsanız ve lokum coin simit coin x coin gibi saçma bişey olmasını istemiyorsanız bu White ve lightpaper'ı yazan uzmanlardan parayla destek alacaksınız.
    Tabi birde Roadmap'iniz olacak. Hangi tarihlerde projenizin yani tokenin var oluş amacının adımlarını gerçekleştireceksiniz?
    202x yılının çeyreklerinde neler yapacaksınız?
    Bir ekip belirleyeceksiniz. Bu ekip sanayiden mehmet usta, hosting firması sahibi gibi olmayacak. Olmayacak ki paranız çöpe gitmesin.
    Sonra telegram grupları açacaksınız, reddite gireceksiniz, tokenomics yayınlayacaksınız, pancakeswap listelenmesi için ilgili yazılım adımlarını tamamlayacaksınız.
    Tüm bunları yaptınız ve arkanızda bir kitle mi oluşturdu? Bitti mi? Tabii ki hayır. Telegramdan soğuk cüzdandan coin satmakla bitmiyor bu iş. White ve lightpapera yazdığınız ve vaadettiğiniz şeylerin elle tutulur somut görüntülerini paylaşacaksınız.
    Manipülatif haberler yayınlatacak ve nerdeyse her trader'in baktığı alanlarda ufak ufak görünmeniz gerekecek.
    Tüm bunları yaptınız ya, hah işte sıra borsaya gelecek. Tüm bunları yaptığınız halde projeniz hayatta değilse, hala karşılığı olmayan sanal bir para üretmiş sayılıyorsunuz.
    E borsaya gireceksiniz. Borsa sizden belirli formlar doldurmanızı isteyecek ve yatırımlarınızı inceleyecek. Uygun görmezse 2 milyon dolar parayı ellerinin tersiyle itecekler. Çünkü, her çöp coin doge shiba safe kadar şanslı olmuyor, itibar meselesi..

    Neyse. Çok yatırımcı gördüm ben, milyon dolarları havada uçan, projeye başladıktan sonra arabamı satıcam, bir yerden para bekliyorum gelsin başlayalım diyen.

    Bol şans dilerim. İyi geceler.
    Şimdi daha açıklayıcı ve aydınlatıcı oldu teşekkür ederim, eğer alanda profesyonel olarak bilgi sahibi iseniz görüşmek isterim hocam ayrıca ben yatırımcı değilim, ya da nakit sponsoruda değilim ben sadece böyle bir talep var değerlendirilebilir bir talep bu yüzden yabana atmak istemedim yoksa gelen yatırıcımı benim babamın oğlu değil ama kaynaklarını bildiğim sağlam bir insan o yüzden pek soğuk bakmadım ve bilgi almak istedim
  • 19-05-2021, 01:18:10
    #17
    Yönetici onayı bekliyor
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi daha açıklayıcı ve aydınlatıcı oldu teşekkür ederim, eğer alanda profesyonel olarak bilgi sahibi iseniz görüşmek isterim hocam ayrıca ben yatırımcı değilim, ya da nakit sponsoruda değilim ben sadece böyle bir talep var değerlendirilebilir bir talep bu yüzden yabana atmak istemedim yoksa gelen yatırıcımı benim babamın oğlu değil ama kaynaklarını bildiğim sağlam bir insan o yüzden pek soğuk bakmadım ve bilgi almak istedim
    Yok hocam teşekkürler yine de. Vakit nakittir..
  • 19-05-2021, 10:00:04
    #18
    https://www.instagram.com/reel/COvRyJ2n-pB/ buradaki videodan basitçe oluşturabilirsiniz hocam fakat borsaya girme konusunda çok bir bilgim yok.
    elon bey'in hakkınızda tweet atmasını sağlayabilirseniz baya popüler olabilir