Arkadaşlar merhaba, Ülkemizde malum ekonomik bir sıkıntı var ve ucuzlayan bir şey görmedim. Sürekli zam zam. En çöp pc 7-8k olmuş. Araba almak çok lüx zaten. Hadi pc, ps falan geçtim, ev geçindirmek çok zorlandı. Marketden 3-5 bişey neredeyse 100TL tutuyor. Çocuğuna veya kendisine istediği şeyleri alamayan insanları üzüntülü ve çaresiz görünce çok üzülüyorum. Sizce bu dönemler geçecek mi? Ekonomik olarak ülke nereye gidiyor. Lütfen anlayan biri bizi bilgilendirsin. Dolar 8 olmaz diyorduk. 9 olacak neredeyse. Ülkemize olan umudum git gide tükeniyor. Birde ekonomi çok iyi diyen tuzu kurular hepten uyuzuma gidiyor. Ekonomiden anlayan arkadaşlar moral birşey versin bize valla usandım. Teşekkürler...