• 17-05-2021, 13:26:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İtem Satış tan satış yapsam ve müşterilerim benim iban ımı bilemeyeceği için şikayet de edemeyecek. böyle yapsam vergi borcu gelir mi?
  • 17-05-2021, 13:27:40
    #2
    ben yaptım papara çekin tavsiyem ben öyle yaptım kazandığım tuar XXX ti çok değildi ama sorun çıkmadı , konu takip
  • 17-05-2021, 13:28:19
    #3
    gelir
  • 17-05-2021, 13:29:01
    #4
    Şikayetten ziyade belli bi tutardan sonra hesabınız incelemeye alınır. Vergi mükellefi olup olmadığınız kontrol edilir. Limitten çok emin değilim ama sanırım aylık 20k gibi bir işlem bandı mevcut muhasebeciler daha iyi bilir.
  • 17-05-2021, 13:29:40
    #5
    item satarken de mi vergi ödüyoruz ya
  • 17-05-2021, 13:30:00
    #6
    İtem satış üzerinden hesabınıza para yatırılmayacak mı? Yatırılırsa elbet vergi çıkar
  • 17-05-2021, 13:30:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    EmreARICI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetten ziyade belli bi tutardan sonra hesabınız incelemeye alınır. Vergi mükellefi olup olmadığınız kontrol edilir. Limitten çok emin değilim ama sanırım aylık 20k gibi bir işlem bandı mevcut muhasebeciler daha iyi bilir.
    Ama eft olarak gözüküyor gelen para. ve ilan 200 tl civari birşey olacak ayda 2 - 3 müşteri gelir maximum.
  • 17-05-2021, 13:30:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtem satış üzerinden hesabınıza para yatırılmayacak mı? Yatırılırsa elbet vergi çıkar
    Eft olarak gözüküyor ama. ailemden para istemediğimi nerden anlaşılacak?
  • 17-05-2021, 13:31:35
    #9
    GadGet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama eft olarak gözüküyor gelen para. ve ilan 200 tl civari birşey olacak ayda 2 - 3 müşteri gelir maximum.
    Süreklilik ve farklı transfer söz konusu tamamen sürpriz en mantıklısı bir muhasebeciye danışmanız olur. Bizlerin söyleyeceği kulaktan duyma ortada gezen laflardan ibaret kalır.