• 17-05-2021, 12:40:33
    #1
    Koniks diye bir site vardı? Ne oldu bilen var mı?
  • 17-05-2021, 12:41:30
    #2
    Bende baya takılmıştım orda , iş fikirleri için güzel platformdu
  • 17-05-2021, 13:32:08
    #3
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende baya takılmıştım orda , iş fikirleri için güzel platformdu
    bir devir daha mı kapandı yani. Site şuan açılmıyor. Sadece favicon görünüyor. kaynak kodu bile görünmüyor.
  • 17-05-2021, 15:04:05
    #4
    Güzelim site kimlerin eline düştüyse çok yazık oldu.Senelerdir ilgisiz bırakılmıştı
  • 17-05-2021, 15:07:33
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başlığı "komikse ne olmuş" diye düzelterek okudum. Herkes gibi ben de gerginim sanırım
  • 17-05-2021, 15:09:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koniks diye bir site vardı? Ne oldu bilen var mı?
    Düzeltme
  • 17-05-2021, 15:19:52
    #7
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlığı "komikse ne olmuş" diye düzelterek okudum. Herkes gibi ben de gerginim sanırım
    Konuya ben de aynı sizin gibi girdim hocam.
    Açıklamayı okuyunca olayı anladım.
  • 17-05-2021, 15:34:32
    #8
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Thodexs olarak isim degistirmisti sonra milleti dolandirip kaçtı öyle hatirliyorum
    Sizin dediğiniz koineks
    bu konuda koniks konuşuluyor
    https://www.koniks.com/
  • 17-05-2021, 20:51:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin dediğiniz koineks
    bu konuda koniks konuşuluyor
    https://www.koniks.com/
    Pardon düzeltiyorum