• 17-05-2021, 12:23:36
    #1
    Bir kaç aç önce 1 tane cumhuriyet altını almıştım 2830 tl ye. Bugün 3280 tl falan ediyor bozmayı düşünüyorum
    ama Altın'da çıkar mı düşer mi kestiremedim yatırım tavsiyesi istemiyorum elbette ama altın hakkında fikirlerinizi alsam da yeter doğrusu.
  • 17-05-2021, 12:24:07
    #2
    Ben 8 çeyrek yapmıştım şimdi 2 tane daha alıcam ytd
  • 17-05-2021, 12:25:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu saatten sonra yükselir.
    ALtın hep çıktığı yere geri gelir düşse bile.
    Bu saatten sonra artık yükselişe geçer düğün yok ama alımlar arttı
  • 17-05-2021, 12:25:13
    #4
    Bugün millet full altın bozduruyor. Kuyumcuyuz Ama şöyle bir şey var yükseldiğinde almaya devam eden bir tayfada mevcut. Bize soruyorlar yükselir mi , alalım mı , satalım mı diye ancak biz bilsek düşünce tonlarca altın alır ,çıkınca hepsini kapalıçarşıya satarız . Bunu bilmek imkansız.
  • 17-05-2021, 12:26:05
    #5
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 8 çeyrek yapmıştım şimdi 2 tane daha alıcam ytd
    kimtasarlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saatten sonra yükselir.
    ALtın hep çıktığı yere geri gelir düşse bile.
    Bu saatten sonra artık yükselişe geçer düğün yok ama alımlar arttı
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün millet full altın bozduruyor. Kuyumcuyuz Ama şöyle bir şey var yükseldiğinde almaya devam eden bir tayfada mevcut. Bize soruyorlar yükselir mi , alalım mı , satalım mı diye ancak biz bilsek düşünce tonlarca altın alır ,çıkınca hepsini kapalıçarşıya satarız . Bunu bilmek imkansız.

    Teşekkür ederim az çok fikir verdi yorumlarınız
  • 17-05-2021, 12:26:45
    #6
    parayı bozup ne yapacağınızla alakalı bir durum.
  • 17-05-2021, 12:28:07
    #7
    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı bozup ne yapacağınızla alakalı bir durum.
    Açıkcası içime doğuyor düşecek altın. Criptodan zarar ettim bu altını bozarsam kafa kafaya oluyor. bir düşüş olursa oradan tekrar almak gibi bir düşüncem vardı ama pek mümkün görünmüyor gibi.
  • 17-05-2021, 12:29:13
    #8
    2 ay önce has altın 404 ₺'yi şu an 500 ₺'leri gördü tekrar 498 e geriledi.
  • 17-05-2021, 12:30:41
    #9
    Öncelikle YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

    Altının ve doların şu anda bu seviyede olmasının sebebi faizlerin aşırı yüksek olması. Yüksek faiz dövizin artmasını bir miktar engeller. Fakat ekonomiye ciddi darbeler vurur. O yüzden eninde sonunda faizleri düşürmeleri gerekecek. Faizler düştüğünde de kurda ciddi bir artış olması yüksek bir ihtimal.