Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 8 çeyrek yapmıştım şimdi 2 tane daha alıcam ytd
kimtasarlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saatten sonra yükselir.
ALtın hep çıktığı yere geri gelir düşse bile.
Bu saatten sonra artık yükselişe geçer düğün yok ama alımlar arttı
OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün millet full altın bozduruyor. Kuyumcuyuz Ama şöyle bir şey var yükseldiğinde almaya devam eden bir tayfada mevcut. Bize soruyorlar yükselir mi , alalım mı , satalım mı diye ancak biz bilsek düşünce tonlarca altın alır ,çıkınca hepsini kapalıçarşıya satarız . Bunu bilmek imkansız.

Teşekkür ederim az çok fikir verdi yorumlarınız