Ben 8 çeyrek yapmıştım şimdi 2 tane daha alıcam ytd
Bu saatten sonra yükselir.
ALtın hep çıktığı yere geri gelir düşse bile.
Bu saatten sonra artık yükselişe geçer düğün yok ama alımlar arttı
Bugün millet full altın bozduruyor. Kuyumcuyuz

Ama şöyle bir şey var yükseldiğinde almaya devam eden bir tayfada mevcut. Bize soruyorlar yükselir mi , alalım mı , satalım mı diye ancak biz bilsek düşünce tonlarca altın alır ,çıkınca hepsini kapalıçarşıya satarız . Bunu bilmek imkansız.
Teşekkür ederim az çok fikir verdi yorumlarınız