• 17-05-2021, 06:39:55
    #1
    Merhaba hocalarım yeni bir sistem aldım 1 ay dahi olmadı ve ilk sorunumu yaşamaya başladım ekran kartının fanının dönmediğini fark ettim. Daha sonra ekran kartı fan bağlantısına hafif dokununca durum düzeldi ama bir kaç kez tekrarladı. Garantiye göndersem 1 aydan aşağı bir sürede tekrar göndermeyeceklerini düşünüyorum ancak bu kadar zaman bilgisayarsız idare edemem. Sizce ne yapmalıyım?
  • 17-05-2021, 07:37:54
    #2
    garantiye gönder sıfır ise.
    14 günlük cayma hakkın dahi var.