• 16-05-2021, 18:30:24
    #1
    Arkadaşlar tavuk çiftliği olan tavuk işiyle uğraşan var mı forumda 100 200 tavukla başlamak istiyorum yumurtaları satmayı düşünüyorum ne kadar sermaye lazım ne kadar karı olur tavsiyeleriniz neler olur paylaşır mısınız.
  • 16-05-2021, 18:31:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takipteyim
  • 16-05-2021, 18:32:06
    #3
    takip.
  • 16-05-2021, 18:33:07
    #4
    https://www.youtube.com/watch?v=9UMnQnCWL3A

    burada bayağa detaylı anlatıyor, yorumlarda da tavsiyeler bilgilendirmeler var.
  • 16-05-2021, 18:33:07
    #5
    Kuluçkadan başlayın derim hocam,
    Makina kurarsınız 1 ay içerisinde ilk canlıları alırsınız sürekli devam edersiniz direk tavuk almak yerine elinizde üretim olur daha sonra çoğaldığında hızla büyürsünüz zaten
  • 16-05-2021, 18:34:01
    #6
    İmkanlarınız neler bunları bilmeden pek bişey söylenemez hocam yeriniz vs varmı ben zamanında yıllarca yaptım geçen sene bıraktım
  • 16-05-2021, 18:34:31
    #7
    Hocam ben kimseden fikir almayın derim. Bu fikir işleri yüzünden millet bin pişman. Bizim insanımız yatağından çıkmadan ayda 1 milyar euro kazanma planları yapıyor. Gelir iki üç kişi ağzını yaya yaya ne tavuğuuu yeeeaaa ne yumurtasıııı yeaaaa , elinde patlar karşiiim der can sıkar. Bu işler nasip. Herşeyi göze alıp ya gireceksin , yada girmeyeceksin.
  • 16-05-2021, 18:34:55
    #8
    Platin üye
    Hocam kazanç için yapacaksanız bulaşmayın derim. Ama hobi olarak falan yapacaksanız ona birşey diyemem. Tavukların yumurta üretimi için çok fazla detay var. Bahçeye saldım günde 100 tavıktan 100 yumurta aldım olayı yok ne yazık ki. Beslenmesi önemli, bakımı önemli, türü önemli. Ve en önemlisi satış ağını yakalamak zor işler.
    https://www.dailymotion.com/video/x7spukl
  • 16-05-2021, 18:35:10
    #9
    yakubfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkanlarınız neler bunları bilmeden pek bişey söylenemez hocam yeriniz vs varmı ben zamanında yıllarca yaptım geçen sene bıraktım
    Hocam yer ayarliyacagim işi yapmaya karar verirsem ilk başta küçük rakamlarla başlayıp büyütmeyi düşünüyorum.