Ayı sezonuna mı girdik ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ayı sezonuna mı girdik ?
9
●
306
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ayı sezonuna mı girdik ?
1
2
16-05-2021, 03:23:37
#10
Payment
Birçok uzman 40k civarlarını bekliyor. O seviyelerde kurumsallar ve balinalar deli gibi piyasaya gireceği öngörülüyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler