• 15-05-2021, 22:36:45
    #1
    arkadaşlar yasak var çıkamıyoz, dışarda savaş mı çıktı ?
    filistine mi giriyoruz ne oluyor?
  • 15-05-2021, 22:37:15
    #2
    ayoft.com
    Cıyaklama sesleri geliyordu az önce umarım kartal sesi çıkarmaya çalışmıyorlardır
  • 15-05-2021, 22:37:20
    #3
  • 15-05-2021, 22:37:43
    #4
    acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ney ?
  • 15-05-2021, 22:37:47
    #5
    Ruh hastası kim varsa silah sıkıyor. 2 aylık bebeğim ağlaya ağlaya bir hal oldu
  • 15-05-2021, 22:37:57
    #6
    Besiktas sampiyon olmus.
    Bos insanlar sokaklarda yine
  • 15-05-2021, 22:38:00
    #7
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yasak var çıkamıyoz, dışarda savaş mı çıktı ?
    filistine mi giriyoruz ne oluyor?
    Evet suan bizde camlardan bakıyoruz silaha benzer tuhaf sesler geliyor . Maç için yasağa rağmen kutlama yapılıyorlarsa bilemiyorum
  • 15-05-2021, 22:38:11
    #8
    Arkadaşlar 1 hafta sonra korona yüzünden hastanede ciyaklayacaklar hocam maalesef
  • 15-05-2021, 22:38:24
    #9
    sisore744 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ruh hastası kim varsa silah sıkıyor. 2 aylık bebeğim ağlaya ağlaya bir hal oldu
    Maalesef Türk toplumunda bu tarz gerizekalılar çok...