CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar yasak var çıkamıyoz, dışarda savaş mı çıktı ?
filistine mi giriyoruz ne oluyor?
Evet suan bizde camlardan bakıyoruz silaha benzer tuhaf sesler geliyor . Maç için yasağa rağmen kutlama yapılıyorlarsa bilemiyorum