• 15-05-2021, 21:08:55
    #10
    Yalanla bir işi başlatırsanız sonu iyi olmaz. Dürüst olmak daha iyidir
  • 15-05-2021, 21:09:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bu iş böyle yürümez baştan hatalı zaten önce babası ile kendisi yada ailesinden birileri konuşup durumu izah eder. Selamın aleyküm ben geldim kızınıza talibim diye bir olay olmaz.
  • 15-05-2021, 21:09:43
    #12
    Korkunun ecele faydası yok gidin konuşun
    4 yaş çok büyük bir yaş değil kızda reşit ve yaşını almış babası zaten belki de bu anı bekliyordur
    NOT: ASLA YALAN SÖYLEMEYİN.
    İlişkinin ne kadar sürerdir olduğunu vs her şeyi anlatın. Önceden de aileden birisi ufaktan kapıyı aralasın ki babası da ona göre gelsin gitsin desin.
  • 15-05-2021, 21:09:54
    #13
    Kızınızla konuştum babamla konuş dedi de , zaten bende ilk sizden izin almanın doğru olacağını düşündüm . Eğer rızanız varsa istemeye gelmek istiyorum kendinden bahset sonra biraz

    buna düşmeyecek baba yoktur 😂
  • 15-05-2021, 21:10:31
    #14
    o zaman çok sorun olmaz sanırım. Babasını sen nasıl olsa tanıyorsun nasıl bir tepki vereceğini sen daha çok tahmin edebilirsin bizlere göre.
    Ama neden kızın annesi durumu babasına izah etmiyor. Aslında doğru olan budur anne bilir babaya yansıtır.

    Saygılarımla.
  • 15-05-2021, 21:11:48
    #15
    Üyeliği durduruldu
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman çok sorun olmaz sanırım. Babasını sen nasıl olsa tanıyorsun nasıl bir tepki vereceğini sen daha çok tahmin edebilirsin bizlere göre.
    Ama neden kızın annesi durumu babasına izah etmiyor. Aslında doğru olan budur anne bilir babaya yansıtır.

    Saygılarımla.
    Teşekkürler bendede annesinin görüşmesi lazim
  • 15-05-2021, 21:12:13
    #16
    Dürüstlük her zaman kazandırır. Dürüst ol yeter hocam.
  • 15-05-2021, 21:13:07
    #17
    Git babası ile konuş tanış bu işler nasip ve kısmet işi fakat adamlık sevdiğin kız ömrün olsun diye herşeyi göze almaktır evlilik ise ömrüne ömrünü yesin diye tepsiyle sunmaktır. ALLAH birbirini seven kalplerden eylesin seni ,kız arkadaşını ve ailelerinizi...
    • nimubutik
    nimubutik bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-05-2021, 21:23:24
    #18
    alt yapıyı kızın ailesi yapar (annesi kardeşi halası artık kim varsa ) Benim kızım var birisi direk çıkıp deseki kızınla evlenmek istiyorum diye Neyse şimdi kafamda deli sorular oluşmaya başladı