Korkunun ecele faydası yok gidin konuşun

4 yaş çok büyük bir yaş değil kızda reşit ve yaşını almış babası zaten belki de bu anı bekliyordur

NOT: ASLA YALAN SÖYLEMEYİN.
İlişkinin ne kadar sürerdir olduğunu vs her şeyi anlatın. Önceden de aileden birisi ufaktan kapıyı aralasın ki babası da ona göre gelsin gitsin desin.