• 15-05-2021, 14:41:13
    #10
    halı saha
  • 15-05-2021, 14:41:16
    #11
    bitmeyeceği için gerek yok. bitse de biz görmeyiz o günleri. yeni dünya düzeni kuruluyor, yasak ismen kalkar, kontrollü serbestlik alır o ismin yerini. yine belli saat sonrası evlere tıkarlar milleti. yönetenler bu güce eriştikten sonra daha kaybetmek istemez, millet de günden güne alışıyor zaten zamanla sorgulayan, kızan da kalmaz yeni normallik bu kabul edilir.

    evet. komplo teorisyeniyim. sebebini merak eden 1897 1. siyonist kongresinde theodore herzl'in " bugün burada israil'i kurdum, en geç 50 yıl içinde bu yaşanacak " sözüne odaklanabilir.
  • 15-05-2021, 14:41:34
    #12
    Bulgar Vizesi bekliyorum, Balkan Turu yapacağım.
  • 15-05-2021, 14:42:13
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yasağın bittiği ilk gün bisikletimi alıp kafama estiği gibi gitme planım var 🚲️
  • 15-05-2021, 14:50:23
    #14
    Platin üye
    Yasak mı varda bitsin ? Herkes dışarda alemin kerizi benmişim gibi balkondan millete bakıyorum, polis dışarıdakileri içeri sokmaktansa yakında zorla beni de çıkartacak sende gel niye evdesin diye.
  • 15-05-2021, 14:52:45
    #15
    Yeni eve taşındım, iğne bile alamadık eve bütün yapı marketler kapalı, açık olan saatlerde de biz çalışıyorduk. Bir de ciğerci bahattine uğramayı düşünüyorum.
  • 15-05-2021, 14:54:55
    #16
    bi tekne turu yaparım
  • 15-05-2021, 14:56:53
    #17
    Zenginler tatil yapacak burjuvalar borçlarını ödemek için çalışacak olağan durum bu başka ne olacak? burjuva sınıfı yurtdışı tatil mi yapacak yani
  • 15-05-2021, 15:01:22
    #18
    Kartepe'ye 2 gecelik kampa gideceğim.
    Sezonu açmam lazım.