bitmeyeceği için gerek yok. bitse de biz görmeyiz o günleri. yeni dünya düzeni kuruluyor, yasak ismen kalkar, kontrollü serbestlik alır o ismin yerini. yine belli saat sonrası evlere tıkarlar milleti. yönetenler bu güce eriştikten sonra daha kaybetmek istemez, millet de günden güne alışıyor zaten zamanla sorgulayan, kızan da kalmaz yeni normallik bu kabul edilir.

evet. komplo teorisyeniyim. sebebini merak eden 1897 1. siyonist kongresinde theodore herzl'in " bugün burada israil'i kurdum, en geç 50 yıl içinde bu yaşanacak " sözüne odaklanabilir.