• 15-05-2021, 14:15:36
    #1
    17 mayistan sonra tekrar 2-3 haftalik bir yasak olabilir mi? Ona gore sehir degistiricem
  • 15-05-2021, 14:17:06
    #2
    En fazla haftasonları yasağı devam eder haftaiçi olacağını düşünmüyorum. 17 mayısta açıklanır detayları
  • 15-05-2021, 14:17:57
    #3
    Müslüman arap kardeşlerimiz olan filistinliler için dışarı çıktıkları için korona yokmuşcasına yarınlar yokmuşcasına protesto ettikleri için, bu ay sonuna kadar yine evde kalacağız sanırım.
  • 15-05-2021, 14:20:13
    #4
    İş bankası sms attı, 17 sinden itibaren 09:00 da mesai başlıyor diye, daha yasak filan koyamazlar.