• 15-05-2021, 11:47:00
    #1
    PAribuyu TL attım sonrasında usdt tether aldım buradan alıp binanceye aktarmaktı amacım
    Ancak benden aşağıdaki gibi onay istiyor? Bunları göndermeden para gitmiyor mu?
  • 15-05-2021, 11:50:18
    #2
    muhtemelen kimlik onayınızı yapmamışsınız. Yaptığınız taktirde tekrar istemeyecektitr.
  • 15-05-2021, 11:51:11
    #3
    Daha onceleri sadece kimlik onayi yetiyordu.Selfie istemiyordu ilginc.
  • 15-05-2021, 11:57:49
    #4
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha onceleri sadece kimlik onayi yetiyordu.Selfie istemiyordu ilginc.
    Guvenlik amacli cunku sonucta sahte kimlik ekleyebilirsin selfiyle kim oldugu belli olur.
  • 15-05-2021, 11:59:33
    #5
    Merhaba,
    Kimlik onayınızı yaptıktan ve Paribu borsasına kaydolduktan sonraki 48 saat içinde güvenlik amacıyla bu işlemi yapamazsınız. Eğer yapmak istiyorsanız sizden istenilen bilgileri göndermeniz gerekmektedir.