R10.net moderatör olrak görev almak? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.net moderatör olrak görev almak?
14
●
547
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10.net moderatör olrak görev almak?
1
2
14-05-2021, 23:45:43
#10
pastelboya
zamanı geldiğinde uygun görüldüğünde olacaktır
15-05-2021, 00:04:46
#11
Darkanonims
Kurumsal PLUS
Bende çok isterim ama r10 yönetimi sayılı kişi ve isteyen kişi sayısı çok alım olmuyor anca yonetimin dikkatini çekmeniz gerekiyor
15-05-2021, 00:10:10
#12
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şey değil mi dostum;
"@.... açıklama yapın!"
15-05-2021, 00:11:28
#13
torres_
Bu konu ne zaman açılsa birileri mutlaka "onlar seni bulur merak etme
" der. Sanırım doğru
15-05-2021, 00:15:53
#14
Misafir
Moderatör bilinciyle davranıp olumsuzlukların giderilmesinde report vs. şekillerde işlerini kolaylaştırırsanız bu elbet dikkat çeker ve uzun vadede belki şirinleri görebilirsiniz
15-05-2021, 00:24:49
#15
mersan
Zamanı gelince sizi bulmaları için bence aşağıdakiler gerek.
Ticaret puanınız
Belki R10+ sayınız
Ceza durumunuz
Ban durumunuz
Forum içi davranışlarınız
T.C verdik adli sicil kaydı bile sorguluyorlardır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler