Karanlık Mod Daha mı Sağlıklı?
11
●131
- 13-05-2021, 20:25:24Ben daha rahat ediyorum, cihazınız şarjlı ise de çoğu zaman daha az şarj yiyor tabi duruma göre ve cihaza göre.oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2021, 20:28:18ben koyu temayi zevk icin kullaniyorum. bir de gercekten gece ortam karanliksa beyaz tema cok ışık saciyor. gozlerle ilgili de iphone un ozelligi olan night shift ozelliginin kullaniminin goz sagligina daha yararli oldugunu okumustum. (normal ekran parlakligi yerine)