ben koyu temayi zevk icin kullaniyorum. bir de gercekten gece ortam karanliksa beyaz tema cok ışık saciyor. gozlerle ilgili de iphone un ozelligi olan night shift ozelliginin kullaniminin goz sagligina daha yararli oldugunu okumustum. (normal ekran parlakligi yerine)