• 13-05-2021, 20:24:11
    #1
    Karanlık moda geçince gözler daha az mı yoruluyor? yoksa keyfi mi
  • 13-05-2021, 20:25:05
    #2
    Forumu aydınlık temada hiç kullanmadım bugüne kadar. Genellikle çoğu platform için karanlık mod daha kullanışlı geliyor.
  • 13-05-2021, 20:25:24
    #3
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karanlık moda geçince gözler daha az mı yoruluyor? yoksa keyfi mi
    Ben daha rahat ediyorum, cihazınız şarjlı ise de çoğu zaman daha az şarj yiyor tabi duruma göre ve cihaza göre.
  • 13-05-2021, 20:26:08
    #4
    Gözü daha az yoruyor.
  • 13-05-2021, 20:27:47
    #5
    gündüz karanlık tema odanın aydınlğında sönük kalıyor.
    akşamları ise bilgisayar ışığı çok göz alıyor.
    bu yüzden karanlık tema tercihmdir.
  • 13-05-2021, 20:28:18
    #6
    ben koyu temayi zevk icin kullaniyorum. bir de gercekten gece ortam karanliksa beyaz tema cok ışık saciyor. gozlerle ilgili de iphone un ozelligi olan night shift ozelliginin kullaniminin goz sagligina daha yararli oldugunu okumustum. (normal ekran parlakligi yerine)
  • 13-05-2021, 20:28:54
    #7
    bizim gibi dinazorlar r10 default tema dışında başka bir temaya alışamıyor
  • 13-05-2021, 20:30:24
    #8
    Göz sağlığı açısından daha hafif kusurlu
  • 13-05-2021, 20:31:58
    #9
    Bende gözü daha az yoruyor kanısındayım sadece bu forum için değil karanlık modu kullanabildiğim diğer site ve uygulamalarda da kullanmaya çalışıyorum.