Trendyol go hakkında sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Trendyol go hakkında sorum var
3
●
71
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Trendyol go hakkında sorum var
13-05-2021, 08:36:46
#1
ugursamanci
trenyol go İstanbulda çalışan arkadaşlar varsa 1 2 soru soracağım
13-05-2021, 09:44:07
#2
Sillage
Çalışmıyorum ama saatlik sistemden paket başı sisteme geçtikleri için çoğu kişinin bıraktığını okudum.
13-05-2021, 09:46:11
#3
AmazingMedya
Buyrun abim çalıştı bir süre, detaylara hakimim.
13-05-2021, 10:16:35
#4
ugursamanci
hocam pm den yazdım bakabilir misiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler