• 13-05-2021, 08:36:46
    #1
    trenyol go İstanbulda çalışan arkadaşlar varsa 1 2 soru soracağım
  • 13-05-2021, 09:44:07
    #2
    Çalışmıyorum ama saatlik sistemden paket başı sisteme geçtikleri için çoğu kişinin bıraktığını okudum.
  • 13-05-2021, 09:46:11
    #3
    Buyrun abim çalıştı bir süre, detaylara hakimim.
  • 13-05-2021, 10:16:35
    #4
    hocam pm den yazdım bakabilir misiniz