Merhaba
Bir yakınım için sağlık ocağında aşı olucaktik lakin Çin aşısı kalmamış o yüzden sadece hastaneye gidip olabiliyormuşuz oda alman aşısı yakınım şuan bakim hastasi durumunda bu yüzden gidemiyor covidde geçirdi 6 aylık süre dolduğu icin aşı olabiliyor artık ama, randevu eve nasil alabiliriz arıyorum onlar sadece randevu oluşturuyor eve gelmeyle ilgili bilgileri yok konuyla ilgili bilgisi olan varsa çok makbule geçer.
Evde Aşı Uygulaması Randevu ?
0
●23
