Merhaba
Bir yakınım için sağlık ocağında aşı olucaktik lakin Çin aşısı kalmamış o yüzden sadece hastaneye gidip olabiliyormuşuz oda alman aşısı yakınım şuan bakim hastasi durumunda bu yüzden gidemiyor covidde geçirdi 6 aylık süre dolduğu icin aşı olabiliyor artık ama, randevu eve nasil alabiliriz arıyorum onlar sadece randevu oluşturuyor eve gelmeyle ilgili bilgileri yok konuyla ilgili bilgisi olan varsa çok makbule geçer.