Bu şekilde script içinde yazımın mantığı nedir?
1
●75
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 11-05-2021, 17:46:18Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.\ kaçış karakteri. Eğer fonksiyon içerisinde veriyi gönderirken \'den sonra gelen karakterin eylem olarak değil de normal olarak yorumlanmasını sağlar.
Değişkene veri tanımlarken tırnak içerisinde yazdığımızda ve verimizde de tırnak varsa kullanılır.
"bu bir \"deneme\" metni"
gibi
Edit: R10 editöründe olduğu gibi bütün yazdığım \'lerden sonra aslında iki tane koydum eyleme dönüştürmemesi için.