• 10-05-2021, 18:33:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar bugün üyeliğim bitecek , yenilemeyi düşünüyorum. Sizinde görüşlerinizi almak isterim.
  • 10-05-2021, 18:34:47
    #2
    Sana bağlı.
  • 10-05-2021, 18:34:52
    #3
    Kurumsal PLUS
    Aktif satış yapıyorsanız gerekli olduğunu düşünüyorum 6 aylık bende Alicam bidaki ay
  • 10-05-2021, 18:35:34
    #4
    Kendini amorti ediyor ben deneme amaçlı almıştım bu ay devam edeceğim platinde
  • 10-05-2021, 18:35:59
    #5
    Çok satış yapan biri iseniz alabilirsiniz ama çok yapmıyorsanız pekte gerek yok fikrimce.
  • 10-05-2021, 18:37:01
    #6
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini amorti ediyor ben deneme amaçlı almıştım bu ay devam edeceğim platinde
    Hangi açıdan amorti ediyor ? Alırsam 6 aylık alabilirim yarı yarıya oluyor
  • 10-05-2021, 18:41:22
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi açıdan amorti ediyor ? Alırsam 6 aylık alabilirim yarı yarıya oluyor
    Kendi ücreti olan 180 TL yi 6 ay daha avantajli tabii ki
  • 10-05-2021, 18:43:43
    #8
    1 aylık alıcam bakalım bende tahmin ettiğim gibi giderse 6 ay alıcam
  • 10-05-2021, 18:50:44
    #9
    alsammi diye düşünüyorumda hizmet veya birşey satmıyorum ne diyorsunuz dostlar