• 10-05-2021, 12:01:53
    #1
    Merhaba Herkese,

    R10'da meyve satışı yapılabiliyor mu acaba? Elimde bolca can eriği ve papaz eriği bulunuyor. Tamamen doğal olarak yetiştirilmiş dalından koparılmış.
    Satışını yapabilir miyiz acaba? Ayrıca kargo ile yollarken sorun olur mu meyve olduğu için. Bilgi sahibi olan var mı?

    Teşekkürler

    edit: Konumuzu açtık şimdi. İlgilenenler bakabilir. Hayırlı olsun diyelim ) https://www.r10.net/alisveris-bolumu...k-satista.html
  • 10-05-2021, 12:03:04
    #2
    Çikolata kahve kuruyemiş satılıyor hatta kayısı da o da satılır güzel bir konu açarsanız
  • 10-05-2021, 12:03:20
    #3
    Evet yapabilirsiniz, kargo da sorun olmaz
  • 10-05-2021, 12:03:51
    #4
    Selamlar, kargo sürecinde güzel paketleme olması durumunda bir sorun olacağını sanmıyorum.
    Forum kurallarında gıda meyve sebze vs. satışı ile ilgili yetkili veya daha bilgi sahibi bilgi verebilir.
  • 10-05-2021, 12:04:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam ben alırım
  • 10-05-2021, 12:04:20
    #6
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çikolata kahve kuruyemiş satılıyor hatta kayısı da o da satılır güzel bir konu açarsanız
    merhaba hocam,
    acaba hangi kategori bunun için uygun biliyor musunuz?
    Bir de meyve satanlar kargolarke belirtiyorlar mı bunu?
  • 10-05-2021, 12:05:16
    #7
    Flex Dijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben alırım
    haha çok iyi hocam
    Şu anda henüz tam olgunlaşmadılar. 1-2 haftası var. İlk size yazarım inşallah hocam
  • 10-05-2021, 12:05:41
    #8
    Canım çekti satış konunuzu bekliyorum 😁
  • 10-05-2021, 12:05:43
    #9
    B4ever_bio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam,
    acaba hangi kategori bunun için uygun biliyor musunuz?
    Bir de meyve satanlar kargolarke belirtiyorlar mı bunu?

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/


    genel kategori bu