Merhaba Herkese,
R10'da meyve satışı yapılabiliyor mu acaba? Elimde bolca can eriği ve papaz eriği bulunuyor. Tamamen doğal olarak yetiştirilmiş dalından koparılmış.
Satışını yapabilir miyiz acaba? Ayrıca kargo ile yollarken sorun olur mu meyve olduğu için. Bilgi sahibi olan var mı?
Teşekkürler
edit: Konumuzu açtık şimdi. İlgilenenler bakabilir. Hayırlı olsun diyelim

)
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...k-satista.html