Hangi tasarım daha güzel? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi tasarım daha güzel?
10
●
109
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi tasarım daha güzel?
1
2
09-05-2021, 22:59:04
#1
svncweb
1-)
2-)
2 Tasarım arasında kaldım sizce hangisini imza olarak kullanmalıyım. Şimdiden teşekkürler
09-05-2021, 22:59:40
#2
Fringe21
1 numara
09-05-2021, 23:00:10
#3
XrDevil
1. Tasarım Daha Çok Hoşuma Gitti
09-05-2021, 23:01:10
#4
Misafir
Kesinlikle 1
09-05-2021, 23:01:33
#5
asporkan
1 dir bir
09-05-2021, 23:07:12
#6
svncweb
Fringe21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 numara
XrDevil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1. Tasarım Daha Çok Hoşuma Gitti
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kesinlikle 1
asporkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 dir bir
cevap veren herkese çok teşekkür ederim
09-05-2021, 23:07:49
#7
Winsty
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence 2
09-05-2021, 23:20:26
#8
babil
Üyeliği durduruldu
1 daha anlamlı 2 de tasarımcı mı arıyorsunuz kısmı anlaşılır değil. Karşı taraf bu nasıl tasarım diye düşünebilir, başarılar
09-05-2021, 23:23:19
#9
svncweb
babil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 daha anlamlı 2 de tasarımcı mı arıyorsunuz kısmı anlaşılır değil. Karşı taraf bu nasıl tasarım diye düşünebilir, başarılar
cevabınız için çok teşekkür ederim hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler