• 10-05-2021, 03:56:37
    #10
    Birini eleştirmek için müzikten, diyaframdan vs. gibi şeylerden anlamam gerekir aslında ama anlamasam da metni okuma çok saçma olmuş bazı yerlerde nefes düzgün kullanılmamış. Bence önce nefes eğitimi alıp sonra tekrar ses üzerinde çalışmalısınız. Yolunuz açık olsun.
  • 10-05-2021, 14:49:15
    #11
    webisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birini eleştirmek için müzikten, diyaframdan vs. gibi şeylerden anlamam gerekir aslında ama anlamasam da metni okuma çok saçma olmuş bazı yerlerde nefes düzgün kullanılmamış. Bence önce nefes eğitimi alıp sonra tekrar ses üzerinde çalışmalısınız. Yolunuz açık olsun.
    Anlamadığınızı belirtmişsiniz zaten teşekkür ederim yorumunuz için.
  • 10-05-2021, 14:52:46
    #12
    Gayet güzel ben begendim
  • 10-05-2021, 14:54:42
    #13
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel ben begendim
    Çok teşekkür ederim, pozitif bir yorum yapan görünce şaşırdım.