• 08-05-2021, 21:04:56
    #1
    Bize soracaklar nerede kalacaksın ne iş yapacaksin diye, iş bulana kadar otelde kalmayi ve iş olarakta burger king desek alirlar mi bizi
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Hesabında 15-20 bin dolar olmadan, mantıklı cevaplar vermeden konsolosluk onay vermez. Çıktığı gibi ABD'ye uçma durumu yok. Yesilkartforum'da konsolosluk görüşmelerini okuyabilirsiniz.
  • 08-05-2021, 21:08:25
    #2
    Homeless olarak yaşamaya gidiyorum diyin hocam
  • 08-05-2021, 21:09:45
    #3
    İlk başvurumda çıktı bana. Şuanda araştırma aşamasındayım bakalım neler olucak
  • 08-05-2021, 21:10:45
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hesabında 15-20 bin dolar olmadan, mantıklı cevaplar vermeden konsolosluk onay vermez. Çıktığı gibi ABD'ye uçma durumu yok. Yesilkartforum'da konsolosluk görüşmelerini okuyabilirsiniz.
  • 08-05-2021, 21:11:05
    #5
    yine çıkmadı.... 5. kez
  • 08-05-2021, 21:12:46
    #6
    Green kartı aldıktan sonra kamyon kasasına bineceksin. Avrupaya gittiğini sanırken kendini edirnenin boş arazisinde bulacaksın.
  • 08-05-2021, 21:17:21
    #7
    Green kart çıktıktan sonra hesabınızda bir miktar para olması gerekiyor. Tam rakamı hatırlamamakla beraber kişi başı 8-10 bin dolar para olması onaylanmanıza olanak tanır. Green kart başvurusundan sonra konsolosluktan randevu alıp tüm belgeleri iletiyorsunuz ve gidip gitmeyeceğinize en son onlar karar veriyor. Orada hayatınızı idame ettirebilmek içinde kişi başı minimum 15 bin dolar olması yeni bir başlangıç için ilk etapta yeterli gelecektir.
  • 08-05-2021, 21:18:39
    #8
    Kart başvurusunu nereden yapıyorsunuz?
  • 08-05-2021, 21:21:35
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    başvuru için geçen yıl pasaport zorunluluğu getirildi