• 06-05-2021, 19:25:52
    #1
    Merhaba, yayın yaparken kare kaybı sorunu yaşıyorum ve, yayın neredeyse 5dk geriden geliyor nasıl düzeltebilirim ince ayarlarında yardımcı olabilecek var mı
  • 06-05-2021, 19:30:35
    #2
    nvec code seçili ise ekran kartı ile değiştirin , işlemciniz yada ekran kartınız hangisi daha fazla performanslı ise onu seçiniz.
    Obs giriş ekranında 300ms değerini göreceksiniz bu gecikme ile alakalı bir durum bunu 100 yaparsanız daha az gecikme yaşarsınız.
  • 06-05-2021, 19:33:25
    #3
    Kendi ayarlarımı söyleyeyim. 720p yayın yapıyordum.
    • Yayın -> Sunucu: Austria, Vienna
    • Çıkış -> Yayın: Oran Kontrolü: CBR,
    • Bit Hızı: 3600 Kbps (Upload 4.5 - 5 MB)
  • 06-05-2021, 19:34:37
    #4
    @tematem; hocam aşırı kare kaybı yaşıyorum yanlış hatırlamıyorsam yüzde 60ı geçiyordu galiba bit hızında bir yanlışlık yapıyorum
  • 06-05-2021, 20:12:48
    #5
    takipteyim bende aynı sorunu yaşıyorun