Kullanıcı Adı Değiştirme Var mı?
4
●103
- 05-05-2021, 18:06:56Merhaba r10 a kayıt olurken önemsemeyerek saçma bir kullanıcı adı ile kayıt oldum, hiç prestijli bir isim değil. Nasıl değiştirebiliriz?
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 05-05-2021, 18:07:40Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.