• 04-05-2021, 13:47:12
    #1
    Arkadaşım R10'a kayıt olmak istiyor herhangi bir yaş sınırı varmıdır ?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 04-05-2021, 13:48:00
    #2
    16 diye biliyorum ama tam emin değilim
  • 04-05-2021, 13:48:17
    #3
    Yaş sınırı 16
  • 04-05-2021, 13:50:03
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    16 yaş sınırı mevcut.
  • 04-05-2021, 13:50:09
    #5
    Yaş sınırı olması kötü sonuçta bir bilgi paylaşımı var burda herkesin faydalanması iyi olur genç yaşta beyinler daha çok öğrenmeye açık sonuçta
  • 04-05-2021, 13:56:31
    #6
    14 yaşında kaydolmuştum ortalama
  • 04-05-2021, 14:01:03
    #7
    16 Diye Biliyorum
  • 04-05-2021, 14:22:31
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nochs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 yaşında kaydolmuştum ortalama
    Siz istisnasınız hocam herhalde 😎