Merhaba,
Şirketim üzerine iPhone 11 alacağım yaklaşık 1000 TL KDV var. Bu 1000 liralık KDV'yi direkt mi düşecek yoksa iphone 11 belli bir fiyatın üstünde (7000 TL) olduğu için KDV her ay belirli miktarlarda mı düşecek? Örneğin 300 - 300 gibi?
@benimmuhasebecim;
KDV'den nasıl düşülüyor?
5
●145
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 02-05-2021, 16:26:26Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Direk hepsini düşebileceksiniz
- 02-05-2021, 16:27:15Çok teşekkürler ne zaman taksit taksit düşüyordu? Bir sınır mı vardı hocam?benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2021, 16:36:04@benimmuhasebecim; peki şirket kapatılırken bu şekilde demirbaş gösterilen telefon ne oluyor hocam?