• 30-04-2021, 13:36:58
    #1
    Merhabalar 0 bilgisayar aldım ve r10 sayfasına giriş yapamıyorum
    İp engelli yazıyor ingilizce.
  • 30-04-2021, 13:38:06
    #2
    VPN vs açık mı? Türkiye'den giriliyor bildiğim kadarıyla sadece
  • 30-04-2021, 13:39:27
    #3
    Hocam ara ara bendede oluyor o modemi resetle bazen düzeliyor.
  • 30-04-2021, 13:41:07
    #4
    Resetle modemi belki düzelir hocam.
  • 30-04-2021, 13:43:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben vodafone net kullanıyorum, 1-2 kez aynı sorunla karşılaştım. Modemi resetleyin düzeliyor.
  • 30-04-2021, 13:44:39
    #6
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPN vs açık mı? Türkiye'den giriliyor bildiğim kadarıyla sadece
    Aypi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ara ara bendede oluyor o modemi resetle bazen düzeliyor.
    TCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resetle modemi belki düzelir hocam.
    linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vodafone net kullanıyorum, 1-2 kez aynı sorunla karşılaştım. Modemi resetleyin düzeliyor.
    Herkese teşekkür ederim modem resetlerim umarım düzelir. VPN ile girmiyorum
  • 30-04-2021, 13:47:39
    #7
    Türknet kullanıyorum. Bazen ip adresimin kaynağı yurt dışı görünüyor. Şu an da crome de cloudflare ip adresiniz banlı uyarısı geliyor. Edge de ise sorunsuz görüntülüyorum.