Merhabalar 0 bilgisayar aldım ve r10 sayfasına giriş yapamıyorum
İp engelli yazıyor ingilizce.
R10 neden ip engellemiş ?
6
●170
- 30-04-2021, 13:43:18Üyeliği durdurulduBen vodafone net kullanıyorum, 1-2 kez aynı sorunla karşılaştım. Modemi resetleyin düzeliyor.
- 30-04-2021, 13:44:39Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAypi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHerkese teşekkür ederim modem resetlerim umarım düzelir. VPN ile girmiyorumlinuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle