• 29-04-2021, 09:45:10
    #1
    Hayırlı ramazanlar beyler bir sorum olacaktı şimdi x coin aldım 1000 TL ile şimdi aldığım coin x100 yapınca benim hesabımda ne kadar para olur bunun hesaplaması nasıl yapılıyor
  • 29-04-2021, 09:46:26
    #2
    )) coin i aldın. Koin 100 kat yaptı. Ama aldigin fiyati 100 ilr carpamadin mi. 1000 tl aldiysam ve 100x yaparsa 100.000 olur.
  • 29-04-2021, 09:48:02
    #3
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    )) coin i aldın. Koin 100 kat yaptı. Ama aldigin fiyati 100 ilr carpamadin mi. 1000 tl aldiysam ve 100x yaparsa 100.000 olur.
    Hocam bende öyle biliyordum işte 2 kişi var inat tuttu ne dediysem inandiramadim o yüzden bu konuyu açma gereği duydum teşekkür ederim
  • 29-04-2021, 09:48:16
    #4
    sorunun cevabını yazmıssın
    x*100=? diyorsun

    x coin kaç tl ise onu yaz x yerine
    x=2,3 TL olsun

    x.100=*
    2,3*100=230 TL

    bence bunu hesaplayamıyorsanız borsalardan uzak durun.
  • 29-04-2021, 09:49:34
    #5
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende öyle biliyordum işte 2 kişi var inat tuttu ne dediysem inandiramadim o yüzden bu konuyu açma gereği duydum teşekkür ederim
    7 yildir coin sektöründeyim. Buyuk kaybederek buyuk kazanmayi ogrendim. Simdi tradeacademy de grafik analizndersleri veriyorum. Ozelden yaz aklindaki coini. Bakayim grafiğine.
  • 29-04-2021, 09:49:41
    #6
    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunun cevabını yazmıssın
    x*100=? diyorsun

    x coin kaç tl ise onu yaz x yerine
    x=2,3 TL olsun

    x.100=*
    2,3*100=230 TL

    bence bunu hesaplayamıyorsanız borsalardan uzak durun.
    Bi üst mesajda açıkladım teşekkür ederim hocam
  • 29-04-2021, 09:49:46
    #7
    maxi geyik sandim ama degilmis
  • 29-04-2021, 09:54:14
    #8
    40 yapar ve milliyetçi hareket partisinin 40. yıl dönümüdür!
  • 29-04-2021, 10:00:19
    #9
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yildir coin sektöründeyim. Buyuk kaybederek buyuk kazanmayi ogrendim. Simdi tradeacademy de grafik analizndersleri veriyorum. Ozelden yaz aklindaki coini. Bakayim grafiğine.
    Rica etsem SC ve Fetch.AI bakabilir misiniz? Görüşlerinizi merak ettim. En az 3 yıl uzun vadeli düşünüyorum