HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende öyle biliyordum işte 2 kişi var inat tuttu ne dediysem inandiramadim o yüzden bu konuyu açma gereği duydum teşekkür ederim
7 yildir coin sektöründeyim. Buyuk kaybederek buyuk kazanmayi ogrendim. Simdi tradeacademy de grafik analizndersleri veriyorum. Ozelden yaz aklindaki coini. Bakayim grafiğine.