• 28-04-2021, 09:54:50
    #1
    Belirli kronik sorunları var mı? Konfor açısından hangi arabalarla yarışır. Bir çok video izledim ama bu konuları detaylı incelemiyorlar. Test etmiş kişiler yazarsa çok memnun olurum.
  • 28-04-2021, 09:57:08
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Önceden skoda araçlardan nefret ederdim lakin skoda son yıllarda çıtayı epey yükseltti. Passat ayarında araç bana göre. Zaten aynı firmanın araçları (:
  • 28-04-2021, 09:57:23
    #3
    PayPal + Wise + Revolut
    Superb bir makam aracı içi cok geniş ve aşırı konforlu 1 yıla yakın kullandım harika bir bagaj hacmi var
  • 28-04-2021, 10:06:17
    #4
    hangi modeli düşünüyosun usta eskileri pek iyi değil çünkü bildiğim
  • 28-04-2021, 10:08:23
    #5
    Al satmak istemezsin bağımlılık yapar
  • 28-04-2021, 10:10:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Görünüş konfor ve sürüş olarak kesinlikle tatminkar bir araç
  • 28-04-2021, 10:29:59
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konuda model çok önemli hocam kaç model düşünüyorsunuz? Yeni modeller çok iyidir
  • 28-04-2021, 10:54:38
    #8
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda model çok önemli hocam kaç model düşünüyorsunuz? Yeni modeller çok iyidir
    2020 yada 2021 olacak
  • 28-04-2021, 10:56:45
    #9
    Skoda çok güzel bir arabadır. Superb ise makam arabası niteliğindedir. Özellikle son modeller gerçekten harika olmuş.