?
Biyoloji çalışmak :D
14
●166
- 28-04-2021, 00:33:28Nasıl çalışır ? Hangi taktik daha akılda tutar , var mı biyoloji bölümüyle ilgilenen hocalarımız
?
- 28-04-2021, 00:34:10Biyolojiden saçma bir ders herhalde yoktur hayatımda gördüğüm en sıkıcı ders😂uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2021, 00:35:14Sözelcisiniz değil mi ? Sayısal da en zevkli ve en kolay derstir kendisi 😂yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2021, 00:36:56nasiii ya seri taktikbatukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2021, 00:37:09uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLise yıllarımda en sevdiğim dersti. Sürekli de yüksek not alırdım. Bir tane yaşlı hocamız vardı. Çok severdi beni. Okul çıkışı son dersi bizimle olmasa bile okulun çıkış kapısında benim okuldan çıkmamı beklerdi. Yolumuz aynı güzergahta olduğu için sürekli sohbet ede ede eve giderdik. Ne günlerdi...yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Biraz ezber gerektiren bir ders gibi gözüküyor ama öğrenmekten önce sevmeye çalışırsanız başarıyı elde edebilirsiniz.
- 28-04-2021, 00:42:09Hocam genelde ezber, akılda kalıcılık için absürt hikaye oluşturmayı önerirler.
Benim genel olayım ise araştırmak. Konular sıkıcı gelir, unuturum hatta çok unutkanımdır. Yalnızca sevip, ilgimi çeken konuyu unutmam. Sevmem içinde konuyla ilgili dizi veya film izlemem gerekir. Ve en önemlisi o konuyu araştırmak. Mesela fiziği hiç sevmez ve anlamazdım ki ben sözel konulara yatkınım sayısaldan pek anlamam. Ama bilim adamlarının hayatı, kanunların nasıl ortaya çıktığını falan film izler gibi anlatan yazıları okuyunca bende bir ilgi oluştu. Bu konuda evrim ağacı sitesini tavsiye ederim, sizde muhakkak biliyorsunuzdur. Oradan bir kaç yazı okuyunca hiç anlamadığım bir konu olsa bile bilim adamı edasıyla hareket ediyorum 😂
Özetle; ilgiyi her daim canlı tutarsanız akılda kalıcı olacaktır.uguronlerx bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.