• 28-04-2021, 00:33:28
    #1
    Nasıl çalışır ? Hangi taktik daha akılda tutar , var mı biyoloji bölümüyle ilgilenen hocalarımız ?
  • 28-04-2021, 00:34:10
    #2
    uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl çalışır ? Hangi taktik daha akılda tutar , var mı biyoloji bölümüyle ilgilenen hocalarımız ?
    Biyolojiden saçma bir ders herhalde yoktur hayatımda gördüğüm en sıkıcı ders😂
  • 28-04-2021, 00:35:14
    #3
    yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biyolojiden saçma bir ders herhalde yoktur hayatımda gördüğüm en sıkıcı ders😂
    Sözelcisiniz değil mi ? Sayısal da en zevkli ve en kolay derstir kendisi 😂
  • 28-04-2021, 00:36:56
    #4
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözelcisiniz değil mi ? Sayısal da en zevkli ve en kolay derstir kendisi 😂
    nasiii ya seri taktik
  • 28-04-2021, 00:37:00
    #5
    Sözelciler bunu beğenmedi
  • 28-04-2021, 00:37:09
    #6
    uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl çalışır ? Hangi taktik daha akılda tutar , var mı biyoloji bölümüyle ilgilenen hocalarımız ?
    yilmazemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biyolojiden saçma bir ders herhalde yoktur hayatımda gördüğüm en sıkıcı ders😂
    Lise yıllarımda en sevdiğim dersti. Sürekli de yüksek not alırdım. Bir tane yaşlı hocamız vardı. Çok severdi beni. Okul çıkışı son dersi bizimle olmasa bile okulun çıkış kapısında benim okuldan çıkmamı beklerdi. Yolumuz aynı güzergahta olduğu için sürekli sohbet ede ede eve giderdik. Ne günlerdi...

    Biraz ezber gerektiren bir ders gibi gözüküyor ama öğrenmekten önce sevmeye çalışırsanız başarıyı elde edebilirsiniz.
  • 28-04-2021, 00:38:17
    #7
    Mantığı kavra kendine anlat unutmak zor.
  • 28-04-2021, 00:38:50
    #8
    Hey gidi günler. 2011 Di sanırım. 2. Girişimdi, biyolojide 26 doğru 2 yanlış gitmiştim.

    Biyoloji de çizerek not alıyordum. Görsel hafızam iyidi
  • 28-04-2021, 00:42:09
    #9
    Hocam genelde ezber, akılda kalıcılık için absürt hikaye oluşturmayı önerirler.

    Benim genel olayım ise araştırmak. Konular sıkıcı gelir, unuturum hatta çok unutkanımdır. Yalnızca sevip, ilgimi çeken konuyu unutmam. Sevmem içinde konuyla ilgili dizi veya film izlemem gerekir. Ve en önemlisi o konuyu araştırmak. Mesela fiziği hiç sevmez ve anlamazdım ki ben sözel konulara yatkınım sayısaldan pek anlamam. Ama bilim adamlarının hayatı, kanunların nasıl ortaya çıktığını falan film izler gibi anlatan yazıları okuyunca bende bir ilgi oluştu. Bu konuda evrim ağacı sitesini tavsiye ederim, sizde muhakkak biliyorsunuzdur. Oradan bir kaç yazı okuyunca hiç anlamadığım bir konu olsa bile bilim adamı edasıyla hareket ediyorum 😂

    Özetle; ilgiyi her daim canlı tutarsanız akılda kalıcı olacaktır.
    • uguronlerx
    uguronlerx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.