Konu
Biyoloji çalışmak :D
28-04-2021, 00:38:50
#8
Evteks
Hey gidi günler. 2011 Di sanırım. 2. Girişimdi, biyolojide 26 doğru 2 yanlış gitmiştim.
Biyoloji de çizerek not alıyordum. Görsel hafızam iyidi