• 27-04-2021, 21:53:58
    #1
    Merhabalar, nasipse 5-10 ay içerisinde tamamen o taraflara yerleşmeyi planlıyorum. Orada ikamet eden arkadaşlar var mı? Bir kaç sorum olacaktı.
  • 27-04-2021, 21:58:01
    #2
    @oezpirinc;
  • 27-04-2021, 22:00:10
    #3
    Tire'de bir kaç yıl zamanım geçti, yakın sayılır bildiğim konuysa yardım olayım hocam.
  • 27-04-2021, 22:03:01
    #4
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tire'de bir kaç yıl zamanım geçti, yakın sayılır bildiğim konuysa yardım olayım hocam.
    Direk seferihisar lazım. Teşekkür ederim.
  • 27-04-2021, 22:04:57
    #5
    Hocam halam uzun yıllardır orada oturuyor 25 yıl kadar olmuştur bizimde yazlık var Akarca da sormak istediğin nedir?
  • 27-04-2021, 22:40:58
    #6
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam halam uzun yıllardır orada oturuyor 25 yıl kadar olmuştur bizimde yazlık var Akarca da sormak istediğin nedir?
    Hocam nasipse oraya taşınacaz. En uygun satılık ev hangi taraflar da daha uygun, yaşam olarak ne taraflar daha güzel ve sakin. Ailecek çıkıp dolaşıp kafa dağıtacağım yerler var mı? Ve en önemlisi 112 acil servis durumu nasıl yani yoğun mu acil servis. Biz bir arkadaş ile gelecez kendisi de 112 de çalışıyor.
    Bunları öğrenme şansı olursa çok süper olur. Kısaca hayat nerede
  • 27-04-2021, 23:17:46
    #7
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasipse oraya taşınacaz. En uygun satılık ev hangi taraflar da daha uygun, yaşam olarak ne taraflar daha güzel ve sakin. Ailecek çıkıp dolaşıp kafa dağıtacağım yerler var mı? Ve en önemlisi 112 acil servis durumu nasıl yani yoğun mu acil servis. Biz bir arkadaş ile gelecez kendisi de 112 de çalışıyor.
    Bunları öğrenme şansı olursa çok süper olur. Kısaca hayat nerede
    Hocam yarın tüm doneleri toplayıp döneceğim sana 112 si gayet rahat onu söyleyim özenlinle onu biliyorum gezilecek yerler tabi ki var ama biraz mesafe ile saha iyi yerlere ulaşabilirsin sığacak vb gibi
  • 27-04-2021, 23:22:50
    #8
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yarın tüm doneleri toplayıp döneceğim sana 112 si gayet rahat onu söyleyim özenlinle onu biliyorum gezilecek yerler tabi ki var ama biraz mesafe ile saha iyi yerlere ulaşabilirsin sığacak vb gibi
    Çok sağolasın hocam vallah çok sevinirim. Bir dönüm noktası bizim için
  • 28-04-2021, 00:01:18
    #9
    Hocam selamlae yeni taşındım ben de 8/9 ay kadar oldu Seferihisar’dayım