• 27-04-2021, 11:57:12
    #1
    Bazılarında isim ''--'' olarak gözüküyor nasıl yapıyorlar bunu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Çok eski üye onlar. Muhtemelen o zamanlarda isim-soyisim gereksinimi olmadığı için veritabanındaki değerler boş kalmış.
  • 27-04-2021, 11:57:46
    #2
    konu sahibinin izniyle ben de takipteyim
  • 27-04-2021, 12:01:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ++++
  • 27-04-2021, 12:01:49
    #4
    Takipteyim..
  • 27-04-2021, 12:06:59
    #5
    Genelde eski üyelerde var o yüzden eski bir özellik olduğunu düşünüyorum.
  • 27-04-2021, 12:11:27
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Çok eski üye onlar. Muhtemelen o zamanlarda isim-soyisim gereksinimi olmadığı için veritabanındaki değerler boş kalmış.
  • 27-04-2021, 12:22:26
    #7
    Profilini doğrulaya girin