• 27-04-2021, 02:40:55
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off.. insan kendini düşününce bi an farkında olamıyor be hocam, mekanı cennet olsun..
    Amin Allah razı olsun.Annemle aramızda 15 yaş vardı sadece .7 yıl oldu.39 yaşındaydı kendisi ve ben şimdi 31 yaşındayım .
  • 27-04-2021, 03:02:16
    #20
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin Allah razı olsun.Annemle aramızda 15 yaş vardı sadece .7 yıl oldu.39 yaşındaydı kendisi ve ben şimdi 31 yaşındayım .
    Her türlü acı verici ama bu daha da acı vericidir be abim. Düşünmesi bile insanı yıkıyorken böyle bir şey yaşamak.. Allah sabır, dayanma gücü versin. Fazla bir şey söyleyip deşmekte istemiyorum zaten mahcup oldum
  • 27-04-2021, 03:09:28
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her türlü acı verici ama bu daha da acı vericidir be abim. Düşünmesi bile insanı yıkıyorken böyle bir şey yaşamak.. Allah sabır, dayanma gücü versin. Fazla bir şey söyleyip deşmekte istemiyorum zaten mahcup oldum
    Dahası da var .Birden bire vefat etti ve hiçbir hastalığı yoktu.İki kere otopsi yapıldı ve ölüm nedeni bulunmadı .Avukatla itiraz ettik.Mahkeme bizi boşa oyalıyorsun diye 2k para cezası yazdı.Baba başımızda zaten yoktu.En küçük kardeşim 3 yaşındaydı.Şu an 10 yaşında .Kızkardeşimi okuttum büyüttüm ve de evlendirdim.Diğer kardeşimi de askere gönderdim vs.
    27 yaşında bir erkek kardeşim var .Gece gece hayat hikayemi anlatmayayım şimdi.Annenizin kıymetini bilin.Sevdiklerinizin kıymetini bilin ve hayatı dolu dolu yaşayın.
    Söyleyeceklerim bu kadar .Herkese İyi forumlar dilerim.