amaç kosgep falan olmamalı kardeşim. senin bir projen olmalı. ben şunu yapacğım bunu yapacağım hedefim şu bu kdar yılda bu kadar katmadeğer üreteceğim olmalı. bu projejü helal paranla kendi paranla yaparsan ne mutlu. yetişmediği yerde vatana millete faydan olacak diye devlet destek veriyor. kosgeplere bu gözle bakılması lazım ama malesef öyle olmuyor çünkü %99 müslüman bir toplum olmasına rağmen ahlaken zayıfız.

devlet bu teşvikleri denetlemiyor. ve bu giden paralar malesef senin benim param oluyor. bir ilde bir adam devlet desteği ve avrupa birliği bilmem ne desteği almış keçi sütü üretim çiftliği kurmuş. işin ana patronu başka işle uğraşan zengin birisi. bu çiftliğin başına da bir akrabasını geçirmiş. iki de işçi tutmuşlar. sadece devleti soymak için kurulmuş bir şebeke izlenimi veriyor. çünkü keçiler perişan nerdeyse aç, sütü sağan yok doğan erkek yavruları satıyorlar dişileri tutuyorlar elde. amaç 500 dişiye ulaşmak.işletme şu haliyle zarar ediyor. ama adamların amacı keçilerin sayısını 500 e çıkarmak. 500 e çıkınca teşviklerin son büyük partisi gelecek. sonra bunları satacağız demiş.