• 26-04-2021, 21:41:36
    #1
    RX7
    Üyeliği durduruldu
    İnchesaptan bilgisayar aldım bugün geldi az önce işten geldim ilk defa ekran. Kartı taktım videolar izleyerek ekran kartının fanı felan dönüyor fakat görüntü gelmiyor kasanın isiklari felan yanıyor neyden olabilir yardımcı olur musunuz ?
  • 26-04-2021, 21:42:31
    #2
    Ekran kartınız güç kablosu ile mi gücünü alıyor? Ekran kartının üzerinde güç beslemesini takmanız gerekecektir böyle bir durumda yoksa görüntü gelmez.
  • 26-04-2021, 21:42:31
    #3
    Kablodan olabilir
  • 26-04-2021, 21:42:49
    #4
    Driver?
  • 26-04-2021, 21:43:30
    #5
    RX7
    Üyeliği durduruldu
    Muhammed06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartınız güç kablosu ile mi gücünü alıyor? Ekran kartının üzerinde güç beslemesini takmanız gerekecektir böyle bir durumda yoksa görüntü gelmez.
    Bı kablo taktım ama o mu değil mi nasıl anliyacagim
  • 26-04-2021, 21:43:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ne zaman yapsam düzeldiği bir formül var; kasanın pilini çıkar, biraz bekle 10-15 dk daha sonra tak ve çalıştır. (Ne zaman kasa temizliği yapsam bende de aynı sorun olur pili söker takarım sorun düzelir)
  • 26-04-2021, 21:43:52
    #7
    RX7
    Üyeliği durduruldu
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver?
    Görüntü gelmiyor diyorum driveri nasıl kuralım görüntü gelmeden 😂
  • 26-04-2021, 21:43:59
    #8
    Ramler düzgün takılımı diye kontrol edin
    Wga veya hdmi kablosunun ekran kartına takılı olup olmadığını kontrol edin
  • 26-04-2021, 21:44:14
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk açılışta bios ekranı geliyor mu ? ve kasada dahili ekran kartı girişi varsa oraya takarak bir deneyin.