Bir de siz ve sizin gibiler beni ayrıca tahrik ediyor. Standartlaşmış bir düşünce ve bakış açısı. Sadece gördüklerinizi ve okuduklarınızı düşünüyorsunuz.
Adam araştırmış olabilir, eskiden üye olmuş olabilir, üye olmadan senelerdir takip ediyor olabilir ?