• 26-04-2021, 02:05:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @MikailBaykal; çok merak ediyorum hesabımı neden askıya aldınız ki ? Bunu sizin çalışma prensibiniz . ? Trip atmak !!

    Hatırladığım kadarıyla sizden aldığım abone işlemleri çok uzun surmus sisteminizde sorun vardı 2 defa abone yollamistiniz bir türlü stabil sonuç alamamıştık bu konuda gerilmisti aramız. Şimdi denk heldi r10 da bakayım dedim hesapta. Bakiye varmı yok mu vs ( hatırlamıyorum çünkü) bununla karşılaştım sorayım dedim . Nedir bu ? 😀
  • 26-04-2021, 12:59:37
    #2
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Merhaba şikayet konusu açıp algı yaratmalık bir durum yok ortada, özelden de yazarak bilgi alabilirdiniz benden.
    Kullanıcı adınızı paylaşırsanız inceleyip bilgi verebilirim sizlere.
  • 26-04-2021, 23:21:58
    #3
    MikailBaykal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba şikayet konusu açıp algı yaratmalık bir durum yok ortada, özelden de yazarak bilgi alabilirdiniz benden.
    Kullanıcı adınızı paylaşırsanız inceleyip bilgi verebilirim sizlere.
    Şikayet konusu açmadım hocam şikayetim yok çünkü . Sadede merak ettim konu açmamım sebebi ise benim gibi hesabı askıya alınan birileri varmı merak ettiğim için yoksa bana mı özel
  • 27-04-2021, 13:44:42
    #4
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Haydar Bingol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet konusu açmadım hocam şikayetim yok çünkü . Sadede merak ettim konu açmamım sebebi ise benim gibi hesabı askıya alınan birileri varmı merak ettiğim için yoksa bana mı özel
    Kullanıcı adınızı iletirseniz bilgi verebilirim.