@MikailBaykal; çok merak ediyorum hesabımı neden askıya aldınız ki ? Bunu sizin çalışma prensibiniz . ? Trip atmak !!
Hatırladığım kadarıyla sizden aldığım abone işlemleri çok uzun surmus sisteminizde sorun vardı 2 defa abone yollamistiniz bir türlü stabil sonuç alamamıştık bu konuda gerilmisti aramız. Şimdi denk heldi r10 da bakayım dedim hesapta. Bakiye varmı yok mu vs ( hatırlamıyorum çünkü) bununla karşılaştım sorayım dedim . Nedir bu ? 😀